۱۳۸۶ آذر ۲۲, پنجشنبه

به آقای حسین رنجبران


آقای رنجبران چنانچه از نوع خبر رسانی و مطالب وبلاگتان بر می آید از سینه چاکان ولایت هستید.آزادی اندیشه و تشدد آرا برای آحاد افراد یک جامعه یک حق به حساب می آید اما اگر اندیشه یک نفر از روی تعقل باشد و نه احساسات قطعا در مقام دفاع از اندیشه خود می تواند موفق عمل کند و اگر اندیشه یک فرد تابع احساسات و هوس باشد که نیاز به توجیح ندارد.


در ویژه های خبر بیست و سی دیدم دانشجویی را با موی بلند نشان دادید که یعنی این بچه مزلف به ما معترض است یا اینکه خواستید بگویید که این معترضین دانشجو نبوده اند!! یعنی کسی که مویش را بلند می کند دانشجو نیست! پس شاید شما تا به حال رنگ دانشگاه رو هم ندیدید که چنین تصوری دارید یا اگر دیدید قصد فریب افرادی از جامعه رو دارید که اونها رنگ دانشگاه را ندیده اند.


بگذریم از این کودکانه های قدیمی صدا و سیما که شما نیز چون خلفان خویش مجبور به بیان آنها هستید.به اصل مطلب بپردازیم.

به گذشته ایی دور باز گردیم. هنگامی که به مردم ایران وعده ی برابری و برادری داده شد. عجله نکنید حمله اعراب را نمی گویم. انقلاب اسلامی را می گویم.

چنانچه در تصیر زیر می بینید



آبت ا... طالقانی می فرماید که درمورد حجاب اجباری در کار نیست! و بعد از این مصاحبه جنجالی آیت ا... خمینی می فرماید: "«همان نظراتی كه آقای آيت‌الله طالقانی فرمودند، موردنظر من و صحيح است.» روزنامه اطلاعات - دوشنبه - 21/ 12/ 1357" اما با تمام این اوصاف که همه ی مسئولان حکومت خود را پیرو آرمان های انقلاب می دانند گویی این شعار گونه ایی بیش نبوده است.

یا حتی در همین روزنامه مشاهده می فرمایید که از قول دادستان کل انقلاب گفته شده است : "مزاحمین زنان بی حجاب ضد انقلاب هستند." گویا این یکی از این ضد انقلاب ها از چشم دادستان کل انقلاب به دور ! حالا رئیس پلیس تهران بزرگ شده و گفته است که زنان حق ندارند که چکمه را به روی شلوا ر بکشند! واقعا از نظر خودتان جالب نیست؟ آخر چکمه را چه به حجاب زن.



البته این عوام فریبی در جمهوری اسلامی چیز جدیدی نیست! آن مصاحبه ی آقای احمدی نژاد پیش از رئیس جمهور شدنشان فراموش نمی شود که فرمودند پوشش دختران و پسران ما مشکل اصلی نیست!

اما حالا پوشش دختران و پسران ما به حدی جدی شده که جز عوامل تهدید کننده ی امنیت اجتماعی جامعه به حساب می آید. این دایره تهدید به قدری تنگ شده است که چکمه ی دختران ما را نیز شامل می شود.



اگر می گویید رئیس جمهور مسئول نیست پس آن ولی فقیه که خود را ولی مردم می داند ، او باید از حق مردم خودش در مقابل متجاوزین واقعی به نوامیس مردم، دفاع بکند.



از این ها نیز بگذریم. کشور ما مورد تحریم آمریکاست و فقط تا سقف محدودی حق مبادله تجاری با آمریکا داریم. که این سقف محدود به جای اینکه صرف خرید ادوات صنعتی بشود صرف خرید امتیاز فروش مارک سیگارهایی نظیر

winstone, dunhill, kent , marlboro, montana

و سایر دخانیات میشود و قسمتی دیگرش نیز صرف خرید امتیاز و وارد کردن محصولات اولیه:

Pepsi , Coca Cola , Fanta , Miranda , 7 up

توسط شرکت نیسان شرق می شود که حتما می دانید مالک این شرکت کیست.



این بود وعده خود کفایی؟ به جای اینکه با در امد نفت کشور را آباد کنیم سالانه پول هنگفت را وارد جیب سرمایه داران غربی می کنیم. پس رابطه ی ما با آمریکا قطع نیست! حسابی هم دولت جمهوری اسلامی به آمریکا هدیه های از این قبیل می دهد.


در پایان توجه شما را به فرمایشات گوهر بار حضرت امام (ره) مبذول می دارم:

+روحانی نباید کار دیگری غیر از روحانیت یعنی بسط توحید و تقوی و پخش و تعلیم قانون های آسمانی و تهذیب اخلاق بپردازد.

کشف الاسرار- صفحه دویست وهشت

+این را بدانید که تنها روحانیت می تواند در این مملکت کارها را از پیش ببرد.فکر نکنید که بخواهید کنار بگذارید روحانیت را

دیدار با نمایندگان مجلس- جماران ششم خرداد ماه سال یک هزار سیصد و شصت خورشیدی.

+ریشه تمام مصیبتهایی که تا کنون برای بشر پیش آمده از دانشگاه ها بوده است.. همه مصیبتهایی که در دنیا پیدا شده از متفکرین و متخصصین دانشگاهی است... اگر به اسلام علاقه دارید بدانید که خطر دانشگاه از خطر بمب خوشه ایی بالاتر است.

دیدار با اعضای دفتر تحکیم وحدت حوزه و دانشگاه - بیست و هفتم آذرماه سال یک هزار سیصد و پنجاه و نه خورشیدی.

+از حکما و فلاسفه بزرگ دیگر ، اسکندر است.

کشف الاسرار- صفحه 35

حکومت اسلامی ما اساس کار خود را بر بحث آزاد و مبارزه با هر نوع سانسور گذاشته است.

مصاحبه با رویترز - چهارم آبانماه سال پنجاه و هفت(به تاریخ ها دقت شود. مثلا این قبل از چشیدن طعم قدرت است

به آنها که از دموکراسی حرف می زنند گوش ندهید .آنها با اسلام مخالفند.میخواهند ملت را از مسیر خودش منحرف کنند.ما قلم های مسموم آنهایی را که صحبت ملی و دموکراتیک و اینها را میکنند ، می شکنیم.

قم - بیست و دوم اسفند ماه پنجاه و هفت (پس از چشیدن طعم دلربای قدرت) قابل ذکر است وقتی قلم کسی را که از ملیت بنویسد را حاکمیت می شکند پس نباید سران نظام هنگامی که نام خلیج فارس را به گونه ی دیگری می برند ناراحت شوند. زیرا ملیت با اسلام منافات دارد. البته از نظر امام.


دانشگاه تعطیل است.نمی گذارند کاری بکنند.میریزند تو آن . زن و مردش را می زنند . زخمی میکنند یا می گیرند و می برند در حبس ها .دانشجو را کتک می زنند و می کشند.

سخنرانی در فرانسه - بیستم مهرماه پنجاه ه هفت. مجددا تاریخ در 18 تیر سال هفتاد و هشت تکرار میشود و اخیرا نیز سه دانشجوی پلی تکنیک را می گیرند و می برند در حبس ها. دانشجویان را کتک می زنند و می کشند(منظور از کشتن دانشجوی شهید حسین محمدی است که چندی پیش در زندان رژیم در گذشت

ملی گرایی اساس بدبختی ماست.این ها نقشه هایی است که مستعمرین کشیده اند.ما چقدر سیلی خوردیم از ملیت.اینها بروند گم بشوند.اینها باید خجل باشند.

آزاد قدس - جماران - - هجده مرداد پنجاه و نه.

+++++++++

این حکومت برای احقاق حق ملت ایران نیست! این حکومت برای مصالح خاص خودش خاک وطن را به حراج گذاشته(دریای مازندران) این حکومت با کوچکترین صدای مخالف بزرگترین برخورد را میکند.

آقای رنجبران لطفا دست از تحمیق بر دارید

.

برچسب‌ها:

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی